maandag 27 februari 2012

// het kippenhemd en de berentaart

Ik had nog vanalles te doen...
Het was feest want hij werd één.

Ik maakte een kippenhemd.




































Weer een last-minute project dat eigenlijk al maanden in mijn hoofd zat.
Uiteindelijk geraakte het met wat hulp van hier net op tijd af.
Niettegenstaande het niet helemaal met mijn goesting was, was Jack er superschattig mee.






















Jack's meter maakte zijn kroon volgens haar patroon.























De retro-broek is spijtig genoeg niet zelf gemaakt, daarvoor wacht ik tot 14 april...

Ik maakte ook een taart.
Eigenlijk drie.

Een wortelcake waarvan ik het recept wel eens wil opschrijven, 
een " Bretoense " appeltaart die lijkt op die van haar,
 en last but not least : een beer die lijkt op de uil van haar.
















Dankjewel dankjewel voor de uitleg, de foto's, het recept,
het idee,...

De beer ziet er misschien niet zo mooi uit, maar hij was wel ZALIG lekker!!!
Voor diegenen die nog twijfelden : gewoon doen!
Zij legt het echt stap voor stap uit, en dat koekje onderaan maakt het gewoon AF!

mmmmmmmmmm...





8 opmerkingen:

  1. wat een schattig ventje zeg!!proficiat voor de éénjarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk hemdje ! Heel tof met dat blauwe stiksel ! En natuurlijk : hiep hiep hoera voor Jack !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hieperdepiep voor jack! hij zag er echt stoer uit in zijn kippehemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was af! Het hemdje, de taart, het feestje... Jack schitterde! En de meter was trots, 1 jaar... Het gaat snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och zeg, wat een leuk stofje. En wat een toffe verjaardagstaart. Gelukkige verjaardag, Jack!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat kippenstofje is inderdaad heel leuk! Mooi gemaakt voor de jarige Jack.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemaal mr zeker je zoontje klein vraagje vanwaar bn je want ik lees schoten ik bn v ekeren en ik zoek vr af en toe zo een goede raad dasr schoten stikf vol zit weet ik nie hoe ik aan mensen raad mt vragen please help me ik mis soc contact als goede raad als ht misloopt mn nr mocht je willen zal ik geven 0487473792

    BeantwoordenVerwijderen